Klubmodul henter siden
Kursus v/ Christina Madsen den 28.4.24
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kursus ved Christina Madsen.

Vi har lavet en aftale med Christina Madsen fra Cedergaarden i Kolding om at komme og undervise  ca. 1 gang i måneden. Christina underviser både i dressur og spring.

Christina er en habil konkurrencerytter på springbanerne, hvor hun rejser rundt i såvel ind- som udland med hendes heste. Hun har uddannet flere heste op til Grand Prix springning og rider selv med på topplan.

Christina har også sin gang på dressurbanen og har uddannet flere dressurheste på M Niveau. Samt redet flere stævner på landsplan.

Prisen er 360 kr. pr. rytter og prisen for evt. ryttere udefra er 410 kr.
Hver rytter rider 30 min. Der vil være tale om enelektioner første gang og senere vil vi sætte springrytterne sammen efter niveau to og to (her rides 60 min.) medmindre man har et ønske om fortsat at ride enelektion.

Skriv gerne i kommentar, hvis du har et særligt ønske til tiden, vi vil prøve at opfylde alles ønsker.
Dressurundervisningen kommer til at ligge sidst på dagen efter springbanen er taget ned.

Den første halvdel af springrytterne hjælper med at sætte bane op, og den sidste del hjælper med at tage bane ned efter sidste springrytter er færdig.

Tilmeldte
3 /40