Vil du også være en del af holdet?

Velkommen til Guldager rideklub. Der er mange gode grunde til at begynde at gå til ridning. Her på siden er et par bud på, hvorfor vi kæmper for et godt miljø med hesten og dig i centrum. Vi håber, du vil få mange sjove timer og mange gode kammerater i Guldager Rideklub. Vi vil i hvert fald gøre vores for, at det lykkes!

Sjov & kammeratskab

Træning, klubarrangementer og stævner er rammen for mange sjove hesteoplevelser. Oplevelser, som giver muligheder for at skabe venskaber – ikke bare med sine holdkammerater – men også med de andre piger og drenge i klubben og i andre klubber.

Træning & udvikling

Ridning er en sport, hvor man bliver udfordret både fysisk og mentalt. I ridesporten er det muligt at dygtiggøre sig, hvis man bruger sit mod og sin vilje. Undervisning giver gode og positive oplevelser, og sikrer din udvikling.

Heste & klubånd

Ridning er en ikke et holdspil, men et samspil mellem dig og din hest. Men du går alligevel på et hold, hvor man kan knytte venskaber og sparre med hinanden. På disse hold sikrer vores undervisere at man bakker hinanden op, og man har en gensidig forpligtelse over for at hjælpe sine holdkammerater, træneren og klubben.

Kontakt klubben

Du er altid velkommen til at kontakte os eller komme forbi, hvis du har sprøgsmål eller vil vide mere om medlemskaber, hold eller andet vedr. rideklubben.
Vi takker vore sponsorer

Guldager Rideklub